مشکلات دسترسی زودهنگام پلی استیشن Sifu حل شده است

مشکلات دسترسی زودهنگام پلی استیشن Sifu حل شده است

SloClap بازی ساز کونگ فوی توسعه دهنده Sifu، با تمجیدهای اخیر منتقدانش توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اما به نظر می رسد که همه چیز برای دارندگان نسخه لوکس بازی در پلی استیشن در زمان عرضه، به دلیل 48 ساعت پیش از راه اندازی، چندان راحت نبود. دسترسی اولیه آنطور که در نظر گرفته شده بود کار نمی کرد.

 

با این حال، SloClap اکنون از طریق توییتر رسمی بازی تأیید کرده است که مشکل مربوط به دسترسی زودهنگام حل شده است و دارندگان نسخه Deluxe باید بتوانند بازی را در پلی استیشن دانلود کنند. علاوه بر این، SloClap همچنین قول می دهد که دارندگان نسخه Deluxe به زودی هدایای انحصاری دریافت خواهند کرد که نشانه حسن نیت برای ناراحتی بازیکنان است.

 

Sifu اکنون برای دارندگان نسخه Deluxe در پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه‌های اپیک گیمز در دسترس است و در تاریخ 8 فوریه برای سایرین در دسترس قرار می‌گیرد .

کلمات کلیدی :

sifu

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو مشکلات دسترسی زودهنگام پلی استیشن Sifu حل شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a643

خبرنامه بازی ها

گالری